RedNoveL

RedNoveL
@Red_Novel
En önemli iş iyilik yapmaktır, çünkü insanın evrene gönderilmesinin tek sebebi budur.'' Lev Tolstoy
Reklam
Hangi geceyi sevdi isen, sabahı sana armağan olsun...
Vazgeçtim...
Uğraşarak düzeltemediğinden, vazgeçerek kurtulursun.
Herkese iyi insan deyip açarsan gönül pencereni, kimi camını indirir, kimi çerçeveni... Şems-i Tebrizî
Kaderi tenkit eden, başını örse vurur kırar. Rahmete itiraz eden, rahmetten mahrum kalır.... Bzh.
Reklam