"Ben tek başıma da çokluğum.
Ben tek başıma da kalabalık ve kendime dostum."
İşte bu fark edişten sonra asıl sevmelerimizi, asıl aşklarımızı yaşamaya başlarız.
Kendimizi sevdikten sonra bir başkasına ihtiyaç duyduğumuz için değil,onu gerçekten sevdiğimiz için hayatımıza dahil ederiz. Friedrich Nietzsche