📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yaratım, kusurluluktan doğuyor gibi görünüyor. Bir çabalama ve hayal kırıklığından doğuyor gibi görünüyor. Bence dil de buradan doğdu. Yani, yalnızlığımızı aşma ve birbirimizle bir tür bağlantı kurma arzumuzdan doğdu. Sadece basit bir hayatta kalma meselesi olduğunda kolay olmalıydı.
"İnsan otuzunda kendini avucunun içi
gibi bilmelidir. Kusurlarının ve nitelik-
lerinin kesin sayısını, ne kadar uzağa
gidebileceğini bilmelidir, ilerideki ba-
şarısızlıkları öngörebilmelidir. Her ne
ise o olabilmelidir. Ve hepsinden
önemlisi, bunları kabul edebilmelidir."
Napoléon, Fontanas'a şöyle demiş: "Bilir misin
dünyada en çok sevdiğim şey nedir? Sadece
kaba güçle hiçbir şeyin kurulamaması, iki şey
dünyayı egemenliğinde tutar: Biri kılıç, biri düşünce.
Kılıç, eninde sonunda düşünceye yenilir. "