Yaratım, kusurluluktan doğuyor gibi görünüyor. Bir çabalama ve hayal kırıklığından doğuyor gibi görünüyor. Bence dil de buradan doğdu. Yani, yalnızlığımızı aşma ve birbirimizle bir tür bağlantı kurma arzumuzdan doğdu. Sadece basit bir hayatta kalma meselesi olduğunda kolay olmalıydı.