Öncelikle bu güzel kitabı bize tavsiye eden öğretmenime teşekkür ederim
Kitapla ilgili şunları söylemek istiyorum ki kitap bize iyi yetişmiş bir öğretmenin öğrencinin hayatında bir kahraman veya yol göstericisi olduğunu güzel bir şekilde anlatmıştı.Aynı zamanda iyi yetişmemiş bir öğretmenin de bir atom bombasından daha tehlikeli olabileceğini belirtmişti.Bunları anlatırken de çok değerli anılardan, fikirlerden, kitaplardan faydalanmıştı.Anıların bir çoğunda ben de tıpkı Doğan Hocamız gibi hissettim ve duygulandım.
Son olarak şunu söyleyebilirim ki öğretmenlik yapmak ve öğretmen olmak arasındaki farkı çok güzel dile getirmişti.