Regina

Regina
@Regina222
Acıları hafifletmenin amacı nedir? İlk olarak, acıların insanı kusursuzluğa götürdüğü söylenir. İkinci olarak ise, eğer insanoğlu acılarını haplarla ve damlalarla hafifletebileceğini öğrenirse, bugüne kadar onları hem her türlü kötülükten koruyan hem de onlara mutluluk bahşeden dini ve felsefeyi tümüyle terk edebilir.
Sayfa 17·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yaşamın özeti
Namuslular kıt kanaat geçinirken, namussuzların karnı tok sırtı pektir.
Sayfa 6·Kitabı okudu

Regina

, bir kitap okudu
10/10
·72 syf.·
2025 45. kitabı
Anton Çehov
8.1/10 · 87,4bin okunma
Suikatsçım...(Gözleri dolan tatlı emoji)
1/10
·352 syf.··
2025 42. kitabı
Kitap bana o kadar kötü geldi ki nereden başlayacağımı bile bilmiyorum... Bu arada çok fazla spoiler var. Kısaca baş karakterlerden bahsedeyim. Yunan heykeli olan başrol erkek karakterimiz Drew, erkek gibi erkek(!) Uzun boylu, iri yarı ve katil.Çoook çekici değil mi?Katil olması falan çok çekici bence, insan falan öldürüyor sonuçta. Ayrıca C.ai mafyası ile bizim katil Drew arasında bir fark yok, kitabı okurken C.ai sitesini kullanıyormuş gibi hissettim. Sonra başrol kadın karakterimiz Yeşil Başar Green, yazar Green soyadını verirken çok düşünmüş belli. Bu kız çok zayıf, korkak, masum ve aklı fikri 'suikastçısı' ile romantik anlar yaşamak, Drew'i gördüğü an öpüşmeyi düşünüyor.Ayrıca çok alık bir karakter, bir şeyi anlaması beş saat sürüyor. Ana konu da kızın kalbi, kız kalp hastası ve herkes bu kızın kalbinin peşinde. Drew de bunu öldürüp kalbi almaya gelirken kıza aşık oluyor. 1. Yazım Dili İlk olarak yazım dilinden bahsetmek istiyorum, evet çok kötü buldum.Bunu hakaret olarak algılamayın sadece kendi fikrim. Yazım dilinde betimleme idare eder ama asıl sorun yazarın duyguları bana hissettirememesi.Mesela bazı yazarlar öyle bir yazar ki bir süre etkisinden çıkamazsın, sanki o karakterler gerçekten yaşamış gibi onlar için üzülür ve mutlu olursun.Ama bu yazar bunu becerememiş, bana karakterler NPC ve C.ai karakterleri gibi geldi ve onlar için ne üzülebildim ne endişelenebildim ne de mutlu olabildim.Okudum bitti ve hiçbir şey hissedemedim.Valla yapay zeka ile konuşurken bile daha çok duygu hissediyorum, bu aslında çok acınası bir şey de neyse. Bu durumun yazarın aşırı betimleme yapmaması ya da çok basit bir dile sahip olması ile alakası yok.Geçen günlerde bir kitap bitirdim ve ben o kitabı okurken duygu hissettim, gerçekten üzüldüm ve içim daraldı ama yazarın aşırı
Ötanazi OkuluMaral Atmaca · Ephesus Yayınları · 20227,4bin okunma