"Her şeyin yoluna gireceğine inanarak dua et. Her şeyin hayırlısı olacağına inanarak mücadele et. Ve bir gün her şeyin biteceğine inanarak sabret. Bu üç şey her zaman seni en hayırlı sonuca ulaştıracaktır."
Hele bir bakın ki mevsim kıştır, mevsim baharı öldürmüştür. Lakin yeniden doğmak için düşer tohum toprağa. Dallar yeniden yeşermek için yapraklarını döker. Şu sizin gördüğünüz kar taneleri esasen öldürmek için değil yeniden doğumak içindir. Terk ettikleriniz sizi zayıflatmak için, güçsüz düşürmek için değildir işte, daha güçlü olmak için, yeniden yeni olmak içindir.