Gelecekte hiçbir sanat eseri sırf sanatsal kaygılarla yaratılmayacak.Öyle bir zaman gelecek ki bir kitabın ya da filmin içeriği yalnızca ve yalnızca Coca-Cola’yı övmek ve Pepsi Cola’yı yermek ya da tam tersi olacak.
Oysa bir erkeğin her şeyi bilmesi,birçok alanda üstün derecelere yükselmesi,insanı tutkunun güçlerine,hayatın inceliklerine alıştırması gerekmez miydi?