Anormal bir kız olduğumu kabul ediyorum..
😁
Mesela,
Eşinden veya nişanlısından çiçek buketi bekleyen, alınca da deli gibi sevinen kızları hiç anlamıyorum.
Oldum olası, süslü bir çiçek buketi gördüğümde " Çiçeklere de paraya da yazık. Çöp olup gidecek" diye düşünmüşümdür..
Sonra,
Millete gösteriş olsun diye evlenirken düzinelerce bilezik isteyip, damadı borca sokarak, evlilik boyunca o borcu ıkına sıkına ödeyip dara giren kızları da anlamıyorum..
Parası neyse o kadar aldır ( veya hiç almasın), ama sıfır borçla evine gir, değil mi ama..
Eşinin ailesini ilk gördüğü andan itibaren kılıç kalkan kuşanan, evlilik boyunca eşini ailesinden ayırmaya çalışan kızları da anlamıyorum..
Kulvarlarınız farklı abi.. Anne başka, eş başka.. Niye adamı yarım yamalak bırakmaya uğraşıyorsun?.
Eline kredi kartı geçtiği gibi gökten para yağıyor zannedip , önüne çıkan her şeyi satın alan kızları da anlamıyorum..
O kart para doğurmuyor.. İçine sen para koyacaksın , haberin olsun..
Her gün birbirini gördüğü halde, çat kapı sürekli bir araya gelen komşu kadınları da anlamıyorum..
Yok yani!..
Dedikodu bile bir yere kadar. Her gün her gün, konuşacak malzeme de biter.. Ne konuşuyorsunuz anlamadım ki..
Eşine yalandan da olsa gülümsemeden kapı açanı,
Evladını tv başına oturtup keyfine bakanı,
Büyüklerine bir " Alo" demeyi çok görüp hatrını sormayanı,
Kendinde olmayanları uydurup komşuya hava atanı,
Eşiyle sarmaş dolaş mutluluğunu herkese ilan etmek için sosyal medyada fotoğraf basanı..
Ben bir çok şeyi anlamıyorum kısacası..
Anormalim anormal.