Sedat Borazan

Sedat Borazan
@Reiss_sedat
Sen nasıl oldu da başka ellerde kirlenip gelip benim avuçlarımda yıkandın? Nasıl başkalarının gölgesinde düşüp benimle ayağa kalktın? Kaçıncı avındım ben, söyle? Bu listede nasıl oldu da yapayalnız kaldım; seni pespaye bir eşya gibi kullanıp atan kansızların isimleri bu kadar uzunken? Aynı oku onların hepsine attın; ama gelip beni vurdu... Bu yanılgının kırbacıyla kendimi dövmekten yoruldum artık. Madem bu kadar çok yanılıyorum, “Hadi,” dedim, “Bu defa da yanılayım.” Açtım ellerimi gökyüzüne… Ne olur, o kara çıkmasın; o temiz olsun da ben kendimden utanayım. Ben, yanılmak için bile Tanrı’ya dualar ettim…
Duygu ve Düşünce
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sen göğüs kafesinde nasıl bir iblisi besliyorsun böyle?
Sayfa 46·Kitabı okudu
Alıntı
Durduk yere imkansız...
Ama artık senin bir sen olduğuna bile inancın yok. Bu gördüklerimden hangisi sendin? Ne oldu senin o vicdanına? Pespembe ruhuna ne oldu böyle? Yalan mı oldun, yoksa en başından beri mi yalansın? Yanmışsam Yanlışsın
Duygu ve Düşünce
Kavuşacak Bir Şey Kalmadı
Ne konuşacak birşey kaldı, ne de kavuşacak... Bu yüzden, bugün sadece susarak gidiyorum. Duymak isteyen bir fiısıltıyı bile duyardı, hem de ta şehrin öbür ucundan. Ama bugün duymak istemediğini anladım ya; feryat figan susuyorum... Artık istesen de duyamayacağın bir ağıt bıraktım şehrin orta yerine, kimi istersen koyabilirsin artık yerime. Bugün sırtımda bir bıçağa daha yer kalmamışken, alnımdan ve göğsümün tam ortasından vurdun ya beni; feryat figan susuyorum... Ve gidiyorum. Artık ben de duymak istemiyorum. Çünkü bugüne dek ne duysam hep inandım. Bir yalana daha inanacak halim kalmadı. Belki de bu beni en büyük yalancılardan biri yapıyordur. Çünkü ben her defa inanmayı seçerek, senin hâlâ o denli güzel olabileceğine kendim inandırdım kendimi. Bir nevi bu suça ortak oldum. Kendimden hangi sebepten utanacağıma bile karar veremiyorum. Ve bana yaşattıklarını, artık hiçbir kâğıda sığdıramıyorum. Dedim ya; artık ne konuşacak ne de kavuşacak bir şey kaldı. Bize nasıl kıydın, bana neler yaptın? Artık büyük bir sessizlik ve muammadan ibaretim...
Alıntı
Yarım kaldık
Yarım kaldık yarım bırakıldık
Alıntı