... kimin de eski bir resim kimin de gizli bir hüzün çoğunda içten bir söz ama hepsinde benden bir iz var içimi ısıtan aşklar özlediğim telaşlar kaybettiğim yoldaşlar yitirdiklerimin ardından dökülmüş yaşlar var
biliyorum bir tür duygusal teşhircilik bu yaptığım lakin yine biliyorum ki paylaştıkça güzelleşir anılar ve hafifler acılar
Bu yüzden yarın haziranı transferan bir elbise gibi giyiyorum üstüme içimi görenler içini açabilsinler diye