Remziye katar

Remziye katar
@RemziyeKatar
Bir kuş olup gitsem...
Diyarbakır
Diyarbakır, 17 Ocak 1997
31 okur puanı
Temmuz 2020 tarihinde katıldı
Çiçekli şiirler yazmama kızıyorsunuz bayım ! Bilmiyorsunuz darmadağın gövdemi Çiçekli perdelerin arkasına saklıyorum.
Sayfa 48·Kitabı okudu
Reklam
"kalbim sanırım büyüyünce sokaklarda ağlayan biri olacak"
Sayfa 22·Kitabı okudu

Remziye katar

, bir kitap okudu
Puan vermedi·72 syf.·
Beğendi
·
2021 3. kitabı
Didem Madak
8.4/10 · 17,6bin okunma
Hayır, insanlarla bir arada yaşamama imkan yok. Şu anda bile böyle düşünüyorum. Kırk yıl sonra yine böyle olacak. Benim "ülküm" yalnızlık köşeme çekilmektir.
Sayfa 69·Kitabı okudu
Eskiden çocuklara ders vermeye gittiğini söylerdin, şimdi neden hiç birşey yapmıyorsun? -Yapıyorum... Dedi. -Ne yapıyorsun? -İş... -Ne işi? Delikanlı bir süre sustuktan sonra ciddi bir sesle: -Düşünüyorum... Dedi.
Sayfa 35·Kitabı okudu
Reklam