Hayır, insanlarla bir arada yaşamama imkan yok. Şu anda bile böyle düşünüyorum. Kırk yıl sonra yine böyle olacak. Benim "ülküm" yalnızlık köşeme çekilmektir.
Eskiden çocuklara ders vermeye gittiğini söylerdin, şimdi neden hiç birşey yapmıyorsun?
-Yapıyorum... Dedi.
-Ne yapıyorsun?
-İş...
-Ne işi?
Delikanlı bir süre sustuktan sonra ciddi bir sesle:
-Düşünüyorum... Dedi.