Ezoo

Ezoo
@Remziyeiskrk
Mardin, 15 Mart 2002
9 okur puanı
Mart 2021 tarihinde katıldı
Sen, beni asla,asla tanımayan, bir su birikintisinin yanından geçercesine yanımdan geçip giden, bir taşa basarcasına üstüme basan, hep ama hep yoluna devam eden ve beni sonsuz bir bekleyiş içerisinde bırakan sen,sen kimsin ki benim için?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Korku cezadan çok daha fazla ürkütücüdür, çünkü ceza kestirilebilir bir şeydir, ancak korku belirsizdir ve o gerginlik sonsuz bir dehşet duygusu yaratır.
Sayfa 70·Kitabı okudu
En sevdiğin çiçek hangisi? "Petunya" "Petunya mı? İlk defa duyuyorum bu çiçeği." "Anlamı da en az kendisi kadar güzeldir: Umudunu yitirme." "Hep aşka dair çiçekler biliriz. Oysa daha manalı daha farklı çiçekler de varmış."
Sayfa 140 - Destek yayınları·Kitabı okudu