Küllerimizden doğduğumuz zaman,yakmaya kıyamadığımız insanların alevlerinde iyi niyetimizi ve merhametimizj yakacağız...
instagram.com/atilla_00_76?ig...
Yüzyıllardır oynanmasına rağmen hiçbir seyirci sahneye fırlayıp Romeo’nun zehirli iksiri içmesine engel olmamıştır. Sonunda geminin batacağı bilindiği halde Titanic defalarca izlenmiştir. Bitecektir korkusuyla aşktan kaçarsan hayattan hiçbir tat alamazsın. Çünkü Romeo ölmeli, Titanic batmalı, ama aşk her şeye rağmen yaşanmalı.
Akvaryuma iki balık koyarsanız onlar zaten aşık olurlar. Asıl önemli olan şey okyanusta karşılaşabilmek. Çünkü okyanus emek, sabır, sadakat ve cesaret ister.
La Edri