Tukama

Tukama
@Reso
Madem ki fakirler hayattan bu kadar az pay almışlar, yaşamalarına ne lüzum var.
Reklam
...elime makas alıp gökyüzünden bir parça kesmek geliyor içimden. Ondan ne güzel bir elbise yapardım.
Tanrı beyazları aydınlatsın ki, biz siyahlar mutlu olalım.
Brezilya aç kalmış bir insan tarafından idare edilmelidir. Açlık da bir profesör kadar faydalıdır.
İnsan açlığın ne olduğunu bilmeden, tarif edemez.
Reklam