Tukama

Tukama
@Reso
- «Çöp toplamaktan başka neye yararsın ki. .. » dedi. - «Evet çöp topluyorum. Hiç olmazsa ne ile geçindiğimi ispat edebiliyorum.»
Reklam
Pazara giderler, balık başlarını veya işe yarayacak ne bulurlarsa kemirirler. Mideleri teneke kaplıdır sanki.
Canım öylesine yatmak istiyordu ki. Ama fakirlerin dinlenmeye hakkı yoktur.
Hayat pahalılığının esiri olmuşuz.
“Dudak öpülmekle eskimez, Ay gibi yeniden doğar”
Reklam