Bir Ahmet Ümit romanın daha sonuna geldik. Yine müthiş bir kurgu ve gerçekten takdire şayan bir kitap. Yıllar sonra karşılaşan, zıt görüşlü iki üvey kardeşin gazeteci Adnan ile karanlık güçlerin tetikçisi olmuş Doğan'ın hikayesi... Aslında hiçte yabancı olmadığımız 1980 döneminin öncesi ve sonrası, Susurluk kazası, derin devlet gayet başarılı bir şekilde işlenmiş kitapta. Yer yer hüzünü, heyecanı acımasızlığı ve daha birçok duyguyu yaşatan bir kitap. Betimleme ve karakterlerin iç konuşması bazen sıksa da genel olarak çok beğendiğimi söylemeliyim. Her karakter oldukça başarılı ve güzel kurgulanmış. Ama kitapta beni derinden etkileyen ve en çok üzen karakterin Doğan'ın arkadaşı Resul olduğunu da belirtmeliyim. Herşeyi ile yine şahane bir Ahmet Ümit romanı ve kesinlikle okumaya değer...