Dünyanın gidişinden çok memnunum. Zaten her şeye rağmen dünyanın artık her gün biraz daha, kam,demir,ölüm ve barut içinde,lime lime bir halde, aç ve yaralı, fakat sabırlı, emin adımlarla daha güzel, daha haklı bir dünyaya gitmemesi kabil değil. Gidecek ve güzel günler göreceğiz karıcığım, güneşli günler göreceğiz...