! Spoilerlı inceleme Sihirli Kız Emekli Oluyor !
Sailor Moon'u çok seven biri olarak bu kitabı da çok sevdim. Adeta 1-2 bölümlük bir "Sihirli Kız" animesi gibiydi. Kitap kısa. Ve bence böyle olması da çok isabetli olmuş. Dünyaya ve olaylara bazen toz pembe bakmayı seven biri olarak baş karakterin (adını unuttum ya da adı geçiyor muydu ki? Hiç dikkat etmemişim...) umutsuz bir durumdan çok önemli birine dönüşmesi (baştan beri çok önemli biri olması aslında) ve güçlerini kazanıp dünyayı kurtarması beni iyi hissettirdi. Böyle türleri sevmeyenler elbet vardır nedenlerini de gayet anlıyorum. Her şeyin mantığa oturması gerektiğini de düşünmüyorum özellikle umut dolu tatlış sonlu hikayeler konusunda. Demem o ki ben kitabı beğendim. Evet gelişme ve ana karakterin şipşakımsı(?) değişiminin hoşuna gitmeyenleri olacaktır. Ama zaten kısa bir kitap bunu bekleyerek başlamak ne kadar doğru bilmiyorum ama... Sonuç olarak uzun lafın kısası, yaşasın sihirli kızlar, tatlış pembe dünya ve umut dolu sonlar!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!