reyhan

`Bunlar bitti artık ve bulduk birbirimizi `
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Amma diyeceksin ki, " Biz birbirimize o kadar alışmamıştık ki." Öyle değil halbuki Leyla, alışmamamıştık amma alışabilirdik ve alışacaktık.
Ah bu rezil dünya seni tanısa, seni öğrense, seni anlasa...
Ya sen olmasan, ben ne bok yerim, neye yararım? Mânasız bir otomatisme'nin, mânasız bir fiziğin, kahrolası boşluğunda, ben garip, ben duyan, ben yirmi dört saatte yirmi dört bin parça olan, ne yapardım?
"Onda, artık zamanın olmayacağına dair o fevkalade izlerin manasını anlıyorum, herhalde "