" Kadın gencliginde özveride bulunmaya ve kendini eşinin ihtiyaçlarına göre biçimlendirmeye çok daha gönüllüdür.Erkek ise gençlik yıllarında çok daha kendine dönük ve başkalarının gereksinimlerine karşı duyarsızdir. Kadın olgunlaştıkca eşini memnun etmek için nasıl kendinden verdiğini fark ermeye başlar. Erkek olgunlastikca başkalarına nasıl daha fazla saygı gösterip hizmet edebileceğini fark eder."