R.F

Theo, sen de âşık mısın acaba? Keşke olsan. Çünkü, inan ki, yaşamın küçük eziyetlerinin bile bir değeri var. İnsan kimi kez korkunç umutsuzluğa kapılıyor, sanki cehennemdeymiş gibi hissediyor kendini ama başka, çok daha iyi şeyler de var işin içinde. Üç aşama var: Birinci: Sevmemek ve sevilmemek İkinci: Sevmek ve sevilmemek (benim durumum) Üçüncü: Sevmek ve sevilmek. Bana sorarsan ikinci aşama birinciden daha iyi, ama üçüncüsü! En harikası o!
Sayfa 51·Kitabı okudu
Alıntı
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Onu o kadar uzun süre seveceğim ki, sonunda o da beni sevecek.
Sayfa 50·Kitabı okudu
Alıntı
Uğursuzluq xeyir gətirə, uğur isə pisliyə çevrilə bilər.
Sayfa 68·Kitabı okudu
Alıntı
Bəzən xəstəlik dərmandan da şiddətlənir.
Sayfa 67·Kitabı okudu
Alıntı
Məhəbbət nöqsanları görmür, çünki görmək istəmir.
Sayfa 56·Kitabı okudu
Alıntı