Theo, sen de âşık mısın acaba? Keşke olsan. Çünkü, inan ki, yaşamın küçük eziyetlerinin bile bir değeri var. İnsan kimi kez korkunç umutsuzluğa kapılıyor, sanki cehennemdeymiş gibi hissediyor kendini ama başka, çok daha iyi şeyler de var işin içinde. Üç aşama var:
Birinci: Sevmemek ve sevilmemek
İkinci: Sevmek ve sevilmemek (benim durumum)
Üçüncü: Sevmek ve sevilmek.
Bana sorarsan ikinci aşama birinciden daha iyi, ama üçüncüsü! En harikası o!