R.

@Riaaaaa·
·
sabitlendi
“Yaramın neresi olduğunu bilmiyorum. Yalnız bir yerlerim acıyor. Çok acıyor…”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Çünkü Nora, bazen öğrenmenin tek yolu yaşamaktır.”
Sayfa 66·Kitabı okuyor
“Kelimeler ağırdır canımın çiçeği ve kuşlar konuşsalardı, uçmazlardı..”
“Bir şeyin yeşermesini haddinden fazla beklemek de solmaktır aslında.”
Kıyas insanı eksiltir. Çünkü herkesin yürüdüğü yol ve taşıdığı yük farklıdır.