Reşit yanalak

Reşit yanalak
@RigelR
GÜZEL GÜNLER GÖRECEĞİZ!
"Eğer sadece ekmek varsa, hepimizin bu ekmekte payı olacak"
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Madrid sokakları
Kar yağıyor. Ve belki bu akşam Islak ayakların üşüyordur. Kar yağıyor, Ve ben şimdi düşünürken seni Şurana bir kurşun saplanabilir Ve artık bir daha Ne kar, ne rüzgar, ne gece... Nazım Hikmet Ran
Şiir
"Ne olurdu kokunun da fotoğrafı olsaydı Sesin fotoğrafı. Boşluğun fotoğrafı. Parmak uçlarındaki karıncanın Ruhtaki üşümenin… Ölüm kimseyi bu kadar yalnız bırakmazdı.” Şükrü Erbaş
Şiir
Anlatmam derdimi dertsiz insana Dert çekmeyen dert kiymetin bilemez
Müzik