Çok beğendiğim bir kitap oldu. Beklentilerimi karşılayan, göründüğü gibi olan bir kitaptı :)
Sonu tahmin edilebilir ve kişiye göre birkaç rahatsız edici içerik olması dışında çok güzel, akıcı, rahat okunan bir eser.
Konusu itibariyle de herkese tavsiye ederim. Hem Kişisel gelişim hem macera hem de romantizm içeren etkileyici bir eser. Yazarın diğer kitaplarını da okumak isterim.
İnsan en iyi lokantalarda yemek yiyebilirdi, bütün hazlardan payına düşeni fazla fazla alabilirdi, São Paulo'da sahneye çıkıp yirmi bin kişiye şarkı söyleyebilirdi, gelmiş geçmiş en büyük alkış sağanağına tutulabilirdi, dünyanın öteki ucuna gidebilirdi, internette milyonlarca takipçiye sahip olabilirdi, olimpiyat madalyası kazanabilirdi ama sevgi olmadan hiçbirinin anlamı yoktu.