Feminizm gibi hareketlerin de kadını yüceltebileceği benim açımdan şüphelidir. Çünkü mesele karşı tarafa üstünlük ispatı değildir. Mesele kadının da erkeğin de olması gereken haklarına sahip olmasıdır.
Marilyn Monroe, kadın-erkek eşitliği peşinde olan kadınları yaşam tutkusundan yoksun olmakla niteler. "Ne eşitliği, siz ne olduğunuzun farkında mısınız? Erkekle eşit olmak çok ciddi bir tenzîl-i rütbedir." demeye getirir.