Geceyarısı kütüphanesini çok beğenmiştim onu tavsiye ederim ama bu kitapta aradığımı bulamadım. Çok ilgi çekici bir konuyu biraz basit ve klişelerle işlemiş bence. Nihayetinde bir best seller müthiş bir edebi dil beklememistim ama dili çok yavan, diyaloglar genç kitabı seviyesinde 😄 Berbat bir kitaptı diyemem. Akıcı ve kolay okunuyor ama bu minvalde başka bir sürü kitap olduğu için şans verilmeli mi emin değilim. Son kısımları da hayatın nasıl yaşanması gerektiği konusunda fazlaca ders verme kaygısıyla yazılmış gibiydi.