📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ne yapmalıydı şimdi? İlerlemeli miydi, yoksa olduğu yerde mi kalmalıydı? Bu Oblomovluk sorunu onun için Hamlet'in sorunundan daha derindi. İleri gitmek demek bu geniş ropdöşambrını bir anda yalnızca sırtından değil, ruhundan, beyninden de çıkarıp atmak, onunla birlikte bu tozları, duvarlardaki örümcek ağlarını bir daha görmemek üzere silmek demekti!
2025 okumalarım 😍📚
Hiç böyle bir kule yapmayı planlamamıştım. Şahane bir yıl oldu benim için. Bazı aylar az, bazı aylar çok okuyarak yılı tamamladım.. Ben kendimden razıyım 😇🫂
2026'da yine benzer bir kule ile türlü çeşit maceralara atılmak ümidiyle..
Herkese şimdiden iyi yıllar dilerim 🎄🤗🙏✨️