Buz dağı

@Riperia·
·
sabitlendi
Ama ya gelmezse? İçimi daraltan işte bu olasılık…
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kafamın içinde kavgalarım var bitmiyorlar…
Konuşuyordu. Sussaydı başarılıydı.
Unutmak değersizleştirir.
Nice güzel olmayanlar vardır ki birtakım güzel duygularla hislendikleri,yüce düşünceler sayesinde çok güzel olurlar.