📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Dalgınlıklarımız olmasa... Küçük yorgunluklarımız... Işık gelince bastırmasa uyku...Yürüyüşleri geçiktirmesek... Özlemlerimiz ertelenmese... Geç kalmasak... Yetişemezsem ölürüm desek... Hep aynı rüyayı görsek... Başımızda şu bulut olmasa... Yüzümüzdeki bu ince leke... Yağmuru sevmesek... Fırtınadan korkmasak... Bitirmek için başlasak... Başladığımızı bitirsek... Incinmesek... Daima incitsek...
Biz, biz olabilir miydik?
Hayat ne fazla gülmek, ne de yasa girmektir,
Mevzuatı çiğnemek, talihi devirmektir...
Dünyayı parmağın ucunda çevirmektir...
Yaşamak, yatağından seller gibi taşımaktır.
İnsan ki gelip geçer dünyadan nefes gibi;
Ne büyük ıstıraptır yaşamak herkes gibi?..
"Yükseksin!" Tatlı bir ses olamaz bu ses gibi
Yaşamak; kartal gibi göklerde dolaşmaktır.
...
Beni en güzel günümde
Sebepsiz bir keder alır.
Bütün ömrümün beynimde
Acı bir tortusu kalır.
Anlayamam kederimi,
Bir taş yakar derimi,
İçim dar bulur yerimi,
Gönlüm dağlarda bunalır.
Ne kış, ne yazı isterim,
Ne bir dost yüzü isterim,
Hafif bir sızı isterim,
Ağrılar, sancılar gelir
...