" İyiler hep kazanır. Sadece sonucu görebilmek için zamana ihtiyaçları vardır. Kimi zaman bir gün gerekir kimi zaman bir ömür. Hatta bazilarin ömrü yetmeyebilir görmeye. Ama sonuç değişmez .
Hep iyiler kazanır..."
"Olmuyorsa boşver gitsin .
Unutma bizi güçlü kılan zamanında bırakabilmek ya da vazgeçebilmektir.
Asla geçemeyeceğimiz görünmez bir camın önünde ömrümüzü harcamak değil."
"Bir Afrika kabilesinde şöyle bir söz vardir:
Köyü tarafından sevilmeyen çocuk sonunda o sevgi sıcaklığını hissetmek icin köyünü yakar.
Yani bugün dünyayı yakanlar , aslında zamanında ihtiyacı olan sevgiyi alamayan çocuklardır.
Başka da birşey değil..."