Rümeysa Keskin

Rümeysa Keskin
@Rmysaakskn
Her sınanış güzel olgunluk katar insana, kendiyle mücadelesinde ...
"Eğer başkasının olan her şeyi insanın kalbine alması ve aynı güçte hissetmesi mümkün olsaydı, doğrusu insan bundan en mutsuz insan olurdu."
Sayfa 123
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Her şeyden çok aşırı etkileniyor kalbiniz; bu yüzden de hep mutsuz bir insan oluyorsunuz."
Sayfa 122
"İnsanın alıştığı yer iyidir; acıyla yaşasan da, her şeye rağmen daha iyidir."
Sayfa 88
"Alıştım, çünkü her şeye alışıyorum, çünkü uysal bir insanım, çünkü ben küçük insanım; fakat bunlar ne için? Kime ne kötülüğüm olmuş?"
Çok tuhaftı! Aglayamadım; ama ruhum paramparça olmuştu.
Sayfa 72