İnanıyorum söylediğini candan söylediğine, ama bugünkü karar yarın bozulur çok kez. Kendi kendimize verdiğimiz sözü tutmak en çabuk unuttuğumuz şeydir ne yapsak...Madem ki bu dünya bile yok olacak bir gün, sevginin bitmesine insan neden üzülsün..? Aşk mı kaderi kovalar..? Kader mi aşkı..? Hiç kimse çözemeyecek bu bilmeceyi...
Layık oldukları biçimde davranacağım efendimiz.
HAMLET
Olmaz öyle şey, Tanrı esirgesin, insan gibi davranmak yeter. Herkese layığına göre davranacak olursan kim kırbaçtan kurtulabilir ki? Onlara kendi şeref ve payenize göre davranın; ne kadar azına değseler de o kadar fazla vermek sizin ihsanınızdır.