Robin Welat

Robin Welat
@Robinson21
Dünyanın yarısını gezdim kaldı yarısı okumak istediklerimin yarısını okudum kaldı yarısı...Robinson yolda youtube kanalımda geziler..
Fizyoterapist
Fethiye
Diyarbakır
242 okur puanı
Kasım 2020 tarihinde katıldı
8/10
·186 syf.··
2026 4. kitabı
Beklediğimden daha iyi bir kitap çıktı. Önyargılı olmamak lazım dedim okuyunca. Yazar kimi yerde anlatılmak isteneni kafasında olduğu gibi dolaysız anlatmış. Kelime zenginliği anlatım zenginliği, olay geçişleri zamanında olan bir eser. Eline sağlık
Okoİdris Baluken · Dipnot Yayınları · 2023354 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Robin Welat

, bir kitap okudu
8/10
·186 syf.··
2026 4. kitabı
İdris Baluken
9.1/10 · 354 okunma
"Umudun ve düşün yolcuları olarak başaracağız demiyorum. Şimdiden başardık diyorum.
Sayfa 135 - Dipnot yayınları·Kitabı okudu
Demek öyle bir açlık ve çaresizlik yaşanmaktaydı ki onlar da tıpkı atalarının yaptığı gibi kardeşlerini yemenin fırsatını kolluyorlardı. Bu resmen köpek olmaktan çıkmak demekti, açık söylemek gerekirse pervasız bir şekilde insanlaşmaktı. Sadece, insan insanın kurdu olurdu.
Sayfa 143·Kitabı okudu
Özgürlük, bir kelebek gibi sayılı saatlerin kaldığını bilmene rağmen korkusuzca kanat çırpmak değil midir..
Sayfa 130·Kitabı okudu