Beklediğimden daha iyi bir kitap çıktı. Önyargılı olmamak lazım dedim okuyunca. Yazar kimi yerde anlatılmak isteneni kafasında olduğu gibi dolaysız anlatmış. Kelime zenginliği anlatım zenginliği, olay geçişleri zamanında olan bir eser. Eline sağlık
Demek öyle bir açlık ve çaresizlik yaşanmaktaydı ki onlar da tıpkı atalarının yaptığı gibi kardeşlerini yemenin fırsatını kolluyorlardı. Bu resmen köpek olmaktan çıkmak demekti, açık söylemek gerekirse pervasız bir şekilde insanlaşmaktı. Sadece, insan insanın kurdu olurdu.