Beklediğimden daha iyi bir kitap çıktı. Önyargılı olmamak lazım dedim okuyunca. Yazar kimi yerde anlatılmak isteneni kafasında olduğu gibi dolaysız anlatmış. Kelime zenginliği anlatım zenginliği, olay geçişleri zamanında olan bir eser. Eline sağlık
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Demek öyle bir açlık ve çaresizlik yaşanmaktaydı ki onlar da tıpkı atalarının yaptığı gibi kardeşlerini yemenin fırsatını kolluyorlardı. Bu resmen köpek olmaktan çıkmak demekti, açık söylemek gerekirse pervasız bir şekilde insanlaşmaktı. Sadece, insan insanın kurdu olurdu.