azad

azad
@Rodin_
Dünyada görmek istediğin farkı sen yarat
#serenad
Toplum olarak, sessiz bir sözleşmeyle susma kararı alınmış, yaşananlar genç kuşaklara aktarılmamıştı. Bu iyi miydi, kötü müydü bilemiyorum. Hiç kimseye düşman olmadan yetiştirilmiştik. Bu işin iyi tarafıydı ama bir de geçmişimiz konusundaki korkunç cehaletimiz vardı.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İnsanlar yaşlanıyordu, bunun ayrıcalığı yoktu ama yaşlanan insanların bir kısmı olgunlaşmış olarak, bir kısmı ise olgunlaşmadan ölüyordu. Bunun püf noktası ise bir insanın “Nasıl görünüyorum?” sorusundan, “Nasıl görüyorum?” aşamasına geçmesiydi
Bölünmüş bir dünyada, sağduyulu kalmaya çalışan ve herhangi bir takıma girmeyen adama duyulan kuşku, sonunda o insanın çarmıha gerilmesi ile sonuçlanıyordu
Ama sakın bana devrimin eşitlik sağlayacak bir düzen kuracağını söyleme! Çünkü insanlar hiçbir zaman eşit olmayacaklar. Zaten bunun mümkün olacağı da yoktur, ülkeyi boş yere ters yüz ediyorsunuz, yeryüzünde her zaman büyükler ve küçükler, şişmanlar ve zayıflar bulunacaktır…
Tüketerek,haz alarak Mutsuzluğunu örtmeye çalışan,ait olmadığı düşlerin dumanını çoğaltan, edilgen varlık.Küçük nesneler halinde yaşıyoruz.Hangi krişi tuttuğunu bilmeyen damarlanmış beton gibi.Telaşımızın,anksiyetemizin nedeni de bu sanıyorum.Bir şeylerin kaçtığını fark ediyor ancak eyleme geçemiyoruz.