azad

azad
@Rodin_
Dünyada görmek istediğin farkı sen yarat
Kendimizi hayvanlardan ve bitkilerden üstün görmemiz büyük bir aldatmaca,insanlık diye yücelttiğimiz şey aslında ne aşağılayıcı bir kavram …
Reklam
#Dönüşüm
İnsanları çekiçle ezin, şeklini şemalini bozun, kendi yolunu buldu mu eski hallerine döneceklerdir. Aynı açgözlü, zulüm tohumlarını ekin, aynı meyveleri toplarsınız. Ne ekerseniz onu biçersiniz İki Şehrin Hikâyesi
Zamanların en iyisiydi, zamanların en kötüsüydü, hem akıl çağıydı, hem aptallık, hem inanç devriydi, hem de kuşku, Aydınlık mevsimiydi, Karanlık mevsimiydi, hem umut baharı, hem de umutsuzluk kışıydı, hem her şeyimiz vardı, hem hiçbir şeyimiz yoktu, hepimiz ya doğruca cennete gidecektik ya da tam öteki yana
İki Şehrin Hikayesi
Acımak insanlar için şöyle böyle deriz ama aralarında iyiler de var .Fakat yazık ki onlar bu dünyada bir türlü bahtiyar olmanın yolunu bulamıyorlar ….
Edebiyat
İnsanoğlu kendini fazla ciddiye alıyor .Dünyanın işlediği ilk günah budur