Mustafa

Mustafa
İnsan olmanın yükü var... x=y ise Sen=Ben olmalı Denklemi kurduğun an kavuşmalı... Siteyi GT amaçlı kullanmıyorum!
Lisans UÜ
Kahramanmaraş
28 Temmuz
911 okur puanı
Eylül 2017 tarihinde katıldı
Yol dediğin elbet yürünür de gönül uzaklığı düşmesin kimsenin payına.
Reklam
“Türklerin övünülecek tarihleri vardır. Ancak tarih bilirseniz o zaman ‘Ne Mutlu Türk’üm!’ sloganının manası olur.” Halil İnalcık

Mustafa

, bir kitap okudu
9/10
·191 syf.··
Beğendi
·
2023 1. kitabı
Ahmet Telli
8.3/10 · 4.305 okunma
Yalnızım Sıkıntının yalnızlığı değil bu Düşlerle el ele yaşamayı dillendiren ve yudum yudum özümleten bir sevgi yalnızlığı