Mustafa

Mustafa
İnsan olmanın yükü var... x=y ise Sen=Ben olmalı Denklemi kurduğun an kavuşmalı... Siteyi GT amaçlı kullanmıyorum!
Lisans UÜ
Kahramanmaraş
28 Temmuz
911 okur puanı
Eylül 2017 tarihinde katıldı
Hüzünler ki şairlerin yüreğinden uçuşan sararmış çiçek tozlarıdır
Reklam
Gurbet ne ki yüzyılımızda demek de bir yabancılaşmadır Çünkü varolduğu her yerde insanın gurbet mutlaka olacaktır
Sevda ile hasret varsa eğer Zulüm varsa mahpusluk varsa Ayrılıklar yakıyorsa içimizi Gurbet mutlaka olacaktır Solgun bir ışık altında yazılıp uçlan yakılan mektupların yansı ağıtsa yarısı türküdür ve gurbet mutlaka olacaktır
Sahi kaç sevda geçti hayatımızdan?
çoğunu unuttuk belki şimdiden belki bitti birtakım bekleyişler umutlar da bitti bir zaman, sevgiler de ama unutmayalım zulüm de biter hayatımızda
Ve işte yine akşam göllerde bir kamış değilim geride kalanlan düşünüyorum uykularım kaçıyor