Yükseklerin senin kendi dağındır; sana, yalnızca sana aittir. Orada birey olursun ve sadece senin olan hayatı yaşarsın.
Orada oluşun değil, varlığın sonsuzluğunu yaşarsın. Oluş yükseklere aittir ve acı doludur. Hiç var olmazsan nasıl dönüşebilirsin? O halde en dibe gereksinimin var, çünkü varsın. O halde yükseklerine de gereksinimin var, çünkü orada oluştasındır.