Bal Peteğim

Bal Peteğim
@Roj72
Kokun bana yaşadığımı hissettiriyor, sen yaşamaktan vazgeçebilir miydin??
Sayfa 315·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bu hayatta öğrenilmesi en zor olan kimsesizliktir ve sen kimsesizsin,
Sayfa 244·Kitabı okudu
Yaşamak istemezdi. Kendimi öz hissetmedim,bütün hücrelerime kadar üveyken. Nefes almazdım. Geleceği beklemezdim. Geçmişi yok etmeye çalışmazdım. Mücizelere inanmazdım. Yankı Sarca'yla tanışmasaydım eğer.
Sayfa 166·Kitabı okudu
Bir yuva gibi şefkatlisin. Bazen dağınıksın, bazen pencerelerin çatlamış, bazen duvarların kırılmış. Ama ne olursa olsun şefkatini hissediyorum. Dağınıklık umrumda değil, pencereler ve duvarlar. Ben sadece şefkatini hissetmek istiyorum.
Sayfa 125·Kitabı okudu
Herkese soğuk, bana sıcaksın. Sen benim Yuva'msın.
Sayfa 124·Kitabı okudu