📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Artık mavi değil gökyüzü, bombalar düşüyor ve düştükleri yerden mantar kafalı, tozlu dumanlar yükseliyor, göğün mavisini griye boyuyor ve vatansız,ocaksız kalıyor tüm çocuklar, tüm umutlarla birlikte.
Biz olmadık diye kopmaz ya kıyamet!
Yine sabah olur elbet sonra yine akşam.
Gün erirken damların üzerinden, toplamaya çık limon çiçeklerini.
Ve kendini sev.
Benim ve bensizliğimin yerine de.
Kendini çok çok sev!
incinme değil bu
öfke değil
ah! değil
ötesi... çok ötesi
tam bir yürek çöküntüsü
ruhun taşa dönmesi
aklın büyük yalnızlığı.
“İncinme değil bu,insana olan inancını yitirme!”.
Şükrü Erbaş