Bitiremediğimiz kitaplar, bitirdiklerimizden fazladır. Ve onlar için hep "yarım bıraktım" deriz. Bir kısmı için doğrudur bu tanım ama bazıları için de yanlıştır. Çünkü o bazıları bizi terk eder ve aslında onlar bizi yarım bırakır. Şöyle derler bize, imrenilen bir soğukkanlılıkla: "Birader, kusura bakma ama seni terk ediyorum. Çünkü bahsettiğim mevzudan hiçbir şey anlamıyorsun. İyi niyetini, çabanı takdir etmekle birlikte ne yazık ki ortak bir noktamız yok ve bu ilişki çok zorlama geliyor bana. Sen gidip biraz daha piş sonra duruma tekrar bakarız."