Rojda

Şımarıklık yapabileceğin kimse kalmadığında, güçlü bir kadına dönüşürsün.
Reklam
Açılırsak birbirimize sen bana, ben de sana dalarsak bana sen ve ben sana erirsek sen bende ve sende ben. İşte o zaman ben olurum ben ve sen de sen.
Sayfa 50
Yoksa “çok geç” kalınmaz mı hiçbir zaman; yalnızca geç mi kalınır ve geç olması her şeye karşın hiç olmamasından daha mı iyidir? Bilemiyorum.
Sayfa 163
Ben de anlatmayı bıraktım böylece. Söylediklerinizin hakikati yaptıklarınız olduğuna göre konuşmanın ne gereği var?
Sayfa 151