Rojda ötkün

Rojda ötkün
@Rojdaotknn
Ben senin yılgın bir hoşgörüyle beni benimsemene mi kaldım ?
Reklam
Haykırışlar insanın kendi içindedir yanındaki eğer görmez veya hissetmezse seni o kendini özgür zannettiğin gökyüzünden mahrum bırakır
Birini görmeden sevebilecek kadar güzel bir kalbe sahip çok az insan var .
İnsanların arasında da yalnızdır insan .
İnsan umudunu insana değil , sevdiğine bağlar .