antov çehov'la tanışma kitabım oldu üç yıl. öncelikle yazarın dilini çok akıcı ve sade buldum bu benim için çok çok önemli kitabın konusu da hoşuma gitti lakin sonu beni tatmin etmedi 2 puanı o yüzden kırdım ama okunması gereken bir eser olduğunu düşünüyorum içinde hayata dair insan ilişkilerine dair çok şey buldum. kitap sayfa sayısı olarak da sizi yormuyor zaten tek solukta okunabilecek klasiklere başlamak isteyenlerin de bu sebeple tercih edebilecekleri bir eser.