Gülten Akın'ın dizeleri gelip takılıyor aklıma: "Ağaçtan maviden denizden uçar, kendinden uçamaz kuş" Yalnız kuş mu? İnsan kaçabilir mi kendinden? Gecikmiş bir soru bu. Gerekli olansa belki şu: İlla direnmeli mi, kendiyle yaşamayı öğrenmek varken?