Eğer hep yirmi iki yaşında kalsan, hep yirmi iki yaşında olduğun kadar cahil olursun. Yaşlanmak sadece çürümek değildir bildiğin gibi. Büyümektir. Öleceğini bilmek olumsuz düşüncesinden daha önemli olan öleceğini anladığın için daha iyi bir yaşantı sürdürmektir.
Belki de hiçbirimizin kendimize ait bir yeri yoktur. Ama bir yerde belki de bizim için bir yer olduğunu biliriz. O yeri bulur da bir an için orada yaşayabilirsek, kendimizi şanslı sayabiliriz.
İyi ya da kötü, kahraman ya da zalim fark etmez; yöneticiler halkı yansıtan birer aynadır.
Onlar halkın ruhunun birer kopyasıdır, halkın
içinden doğmuştur.
(Halk nasılsa, yöneticileride öyledir.)
Bu yüzden eskiden beri, "Her halk layık olduğu yönetime ve yöneticilere sahip olur"