Alperentavlann

Alperentavlann
@Romantikdevrimci
•İnsanlar kötüydü bende kitaplara sığındım•
10/10
·350 syf.··
Beğendi
·
2020 5. kitabı
·
12 günde okudu
·
Okunma: 09 Haziran 2020 18:47
George Orwell’ın okuduğum ilk kitabı olmasına karşın çok fazlasıyla memnun kaldım . Hepimizin hayatında bir distopya var adeta , Hepimizin hayali bir devleti ve yaşayış sistemi var elbette ,Ve var olan düzene isyan ettiğimiz bazı fikirlerimiz var. Bu ekonomik anlamda olsun ,siyasi,politik ,kültürel anlamda olsun hepimizin şikayet ettiği bir düzen veya sistem var elbette ; Yazar bu eserinde 84 yılının İngiltere’sindeki var olan diktatörlük yönetimini ve iktidarın kendi çıkarları için yapabileceklerini anlatıyor. Politik bakış açısıyla bakmamızın yanı sıra Kitabın baş kahramanı olan Winston karakterinin o dönem yaşayamadığı aşk hayatını ,düşüncelerini kendine bile söyleyememesini ele alıyor. ... Olaylar ilerlerken Winston düşünce polislerinden gizli bir şekilde kaçak aşk yaşar ve zamanı geldiğinde okurken hiçbirimizin istemeyeceği bir olay ile karşı karşıya kalır ... Bu kitap beni fazlasıyla sürükledi her bir saatte bu kitabı okudum ve bitmesine üzüldüm, George Orwell’ın bu şahane kült eserini okumayan kalmasın bence ,okurken macerayı, korkuyu bile hissedebilirsiniz ; kitapta birçok duyguyu yaşamamın yanı sıra politik bakışınız bile belki de tazelenecek, mutlaka okuyun
Edebiyat
1984George Orwell · Can Yayınları · 2023200,4bin okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
10/10
·280 syf.··
Beğendi
·
7 günde okudu
·
Okunma: 19 Haziran 2020 10:48
·
2020 8. kitabı
José Mauro de Vasconcelos
8.1/10 · 42,9bin okunma
Neden hayattaki her şey gitmek, gelip geçmek zorundaydı ?
Sayfa 257·Kitabı okudu
Edebiyat
Hayat budur işte. Hep giden birileri olur. Ne yürek unutur ne özlemler ölür
Sayfa 255·Kitabı okudu
Edebiyat