Dünyada bir tek insana inanmıştım.O kadar çok inanmıştım ki,bunda aldanmış olmak,bende artık inanmak kudreti bırakmamıştı.Ona kızgın değildim.Ona kızmama darılmama,onun aleyhinde düşünmeme imkan olmadığını hissediyordum.Hayatta en güvendiğim insana karşı duyduğum bu kırgınlık,adeta bütün insanlara dağılmıştı;çünkü o benim için tüm insanlığın timsaliydi.